woensdag 17 augustus 2011

Doehetzelver tips bij het klussen

Wil jij graag leren klussen? Ik ben al jarenlang zelfstandig doehetzelver. Alle eenvoudige klussen in om om het huis wil ik hier beschrijven. Dat bespaart jou namelijk geld als je geen professional hoeft te laten komen voor het uitvoeren van eenvoudige klussen.

Voor de lastigere klussen kan je dan een vakman inschakelen. En dat is dan ook echt nodig. Zo bespaar jij met mijn tips hopelijk veel geld. En daar je kan zelf weer verbeteringen voor aanbrengen in jouw huis. En dan wordt jij nog handiger, zodat je jij straks net als ik all-round vakman en doe-hetzelver bent. Zodat jij bijvoorbeeld zelf glasweefsel behang aanbrengen kan.

Succes! Vragen of opmerkingen? Verbouwingstip of specifieke klus vragen? Stel ze hieronder. Ik lees ze graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten